weekend special



På fredagen slog jag och Emil till med surprise get-together för Ellen som var hemma från London över veckoslutet. Vi drog till We got beef och nu är jag både mitt enda ID och en tröja fattigare. Igår hängde jag med Nelly, Emil, Rasse, Anton, Calle & Elsa! Bästa partygänget säger jag. Vi hade jatkot hos mig med dom bästa, som slutade med att jag satt och filmade när min crackie och min älskling gjorde sitt bästa för att slå skiten ur varandra. Planerna som jag inte ville avslöja i inlägget nedanför: vi flyttar till Kallio!!!! Antagligen. Most likely. Om allt bara går bra nu!!! X

Kommentarer
Postat av: gäst

hej hej uppdatera nu redan! :)

2012-11-12 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0