hypnotherapy





Hej! Emils webcam suger. Och jag kan inte blogga när han är här! Det går bara inte. Det är väl därför jag är så dålig. Tydligen skrev Hemmingway sina största romaner bland folkmassor, i barer. Så kanske jag bara inte är tillräckligt cool. Idag skall jag se Batman, fast jag egentligen snarare känner för att hälla i mig tre flaskor vin. Får se vad kvällen för med sig!

Nu har jag mina fem-minuter-av-ensamhet men jag vet inte riktigt vad jag skall säga. Alla mina tankar känns så uttänkta och dammiga att de inte ens är värda att skriva ner längre. Det blir så, ibland. Allt står liksom stilla. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han hette Hemingway :DD

2012-08-13 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0