we made it!

gotta love fyllobilder men typiskt nog glömde jag helt bort kameran under dagen så hela den nyktra delen är pretty much oarkiverad. lördagen var hur som helst i sin helhet superlyckad! fick stipendium i psykka och fick den snyggsnygga hatten på mitt huvud. seba, rade och nino kom och skålade med skumppa och efter släktbjudningen sneakade jag och nino iväg med taxi till playboymansion, aka. syrjäläs house! vi fick besök av två snyggingar och sedan åkte vi ut i vimlet med dinner och afterparty @casa. tyvärr fick jag värsta nostalgiboomen efter lite för mycket vin så kvällen slutade alldeles för tidigt. på den positiva sidan slapp jag värsta krabbisen! idag blir det harrypottermaraton och plättar med en hemlig vän. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0