gods way of telling me to quit alcohol


igår drog vi till kaivos terrass för några öl med nelly, verri och nana! klickade fram en bild med webcammen innan jag gled iväg i min nya långa svarta. typ bor i den! så enkel att ha med allt. annars är jag lite frustrerad. jag brukar verkligen sällan ha minnesluckor när jag dricker. har alltid undrat hur folk lyckas med det. hur fulla är dom liksom? dock är det här andra gången på en alldeles för kort tid som jag lider av total memory loss när det gäller slutet av kvällen. var inte ens sent men tydligen tillräckligt sent för att inte ha en aning om vad jag sagt åt folk. vaknar av en massa "svar" på textmeddelanden jag absolut inte kan recall samt random fb status update som jag inte kan placera hur jag än gräver i minnet?!? i'm scared

Kommentarer
Postat av: elmer

söppe bild ! xx

2011-06-27 @ 17:17:29
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0