no need for your geeky moodswings anymore

Jag tror jag dör. Har legat i sängen med big sis i god knows hur många timmar nu och bara brainstormat låtar och slötittat på Gossip Girl. Vi har överdoserat Finrexin så basically alla låtar är "Shiiiiit how awesome!!!!!" ATM. Lyssnar nu på The 69 Eyes? Hahaha. Well what else to tell about min händelserika dag? Var hos läkaren på morgonen och killen trodde sej vara Sherlock själv. Iaf lovade han mej guld och gröna skogar med en enkel liten operation. Looking forward to that mr Jesus... Nu skall jag ringa pizzabilen och fortsätta mitt sänghäng. Imorgon blir det mys med pojkvännen och fylla med flickorna på Karkkipäivät. Yummyyyy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-04 @ 22:23:38
Postat av: minna

haha jag hatar när mänskor sätter bilder på god mat, man blir så sugen! heyyyy, ska du okså ti karkkipäivät? kommer du imoron? :) ja ska okså me ellen!!:) yeee, seeyou there!:)

2011-01-04 @ 22:24:50
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: Ale

Hade nu funnn sen igår?(:kram

2011-01-06 @ 15:47:38
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0