we'll paint the world blue cause baby red is so passé





Kvällen har spenderats med THE partykommitté. Det har bakats mockarutor, sytts gardiner och lyssnats på Elvis. (Jag t.om. övervann min höjdskräck och vågade sy fast en gardin i taket! Var skitstolt. Fast tydligen var min gardin "för spänd o lite ful". Jaja.) Imorgon blir det maskbal och Ällään blir en stor tjej. Och fet, om man tänker på antalet mockarutor. Iaf, over and out.
ps. antingen använder Ale påriktigt hennes faijas byxor eller också har hon kakkat ner sej?

Kommentarer
Postat av: minna

:) JEEE ny blogg hoppas de blir mer uppdatering!

2010-10-16 @ 07:00:00
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: Anonym

-.- inga kommentarer....

2010-10-16 @ 11:20:03
Postat av: ale

ehh okej lööölllis mitt namn kom int upp automatiskt denhär gånger heller arghh -.-..

2010-10-16 @ 11:20:52
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0