06. your day

Tjena dudeeeees. Lat som jag är har morgonen spenderats med en alldeles för mysig maraton av Friends episodes. Vet att jag är rubbad men på något mystiskt vis har jag helt gått miste om showen (störde mej alltid förut på "laugh in the background"), så nu har jag mycket att catch up med. Annars känner jag mej lite sådär småflunssig once again så måste cancel dejten med Ida och godta att vi kanske inte hinner prata så mycket ikväll som vi skulle ha hunnit över en chai latte. Nu väntar jag på att min hunk skall komma hem med en fet förpackning burana och sedan skall vi dra oss till Ellen för drinks och partyfix. Förhoppningsvis blir det en trevlig kväll med vänner och en alldeles måttlig mängd booze. Ses i lillajulsvimlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0