Sometimes I feel like 2 seconds before death

10 FAVORITER
Färg: Svart
Mat: Sushi, kinesiskt & mexikanskt
Musik: Indie/60-tals pop
Film: Psykologiska thrillers eller scifi. 
Sport: Är inget större fan av sport, alldeles för lat. Men hästar och ridning är underbart!
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredag

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Sjuk och nere.
Smak: Haribos nalle-godis
Kläder: The doors tshirt, den stora rutiga och svarta undies
Bakgrund: Vit vägg
Ljud: The Pierces
Nagellack: Nada
Tid: 3:17 PM
Omgivning: Ett stökigt rum
Irritationsobjekt: Äckel-snuvan



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja, den bästa.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Haha, ja.
Badat naken: I alkoholiserat tillstånd, svar ja.
Varit med på TV: På nyheterna någongång, talade om homovigsel.
Kysst någon du inte känner: Ja.



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Det finns nog inte tre personer. Men kunde berätta det mesta för min förra pojkvän.
Du tycker om: Nelly, Ellen, Caro. Sådär spontant.
Du inte gillar: Tss, easy. Min kollega, min kollega och min kollega. Skämt å sido.



2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår.



1 ÖNSKAN
Att leva ett långt och friskt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0