shitty day vol 2



jag gjorde misstaget att lita tillräckligt på mother nature för att testa sova utan mina sömnpiller. never ever gonna happen again. somnade/vaknade igenom hela natten. hade väckning kvart i åtta för att sjukanmäla mej men vaknade och kände mej frisk så jag tänkte skippa det. insåg dock att min hjärna var helt ur funktion så sjukanmälde mej i alla fall (inget minne av vad jag sade i luren till min boss). vaknade slutligen kl 13 och insåg att jag förr eller senare måste stiga upp ur sängen om jag vill sova imorgon. inser också nu att jag kanske är sjuk ändå. och dagens planer då? svar: städa lägenheten! hoppar upp och ner av excitement redan nu. helvetes jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0