no clue how to get through to you

hihihi. sitter här med min nya "sömnmedicin" som apparently inte riktigt är en sömnmedicin utan något jag inte tänker nämna här för då tror ni alla att jag har tappat vettet hehehe. iaf känner jag mej lite småflummig och sömnig sådär. kanske faktist lyckas somna den här natten? idag har jag och mamma inhandlat en svindyr (men skitsnygg) studentmössa, en bh, clatch och strumpbyxor till lördagen. vad som fortfarande står på listan är skor. tycks ha löjligt svårt för att hitta det perfekta paret. senare mötte jag upp nelly och ellen för spring på stan och finrexin på apollo afterwork. sen hängde en viss snällis med mej till läkaren och höll mej i handen när jag satt och grät över nålar. en cokis fick jag också, för att jag var så duktig! nu är det gossiptime med nelly och sebastian och sedan blir det sängen som gäller (i wish).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0