Paris airport

Hola bloggen! Förlåt för kass uppdatering. Jag försöker smälta att min bestie och sister from another mister since 6 år tillbaka flyttar till Paris på sommaren. Jag visste väl att god damn frankrike aldrig kunde komma med något gott. Kommer att ha världens högsta phonebills under dom kommande åren och vara tvungen att äta typ nudlar varje dag. Thank god kommer fröken hem idag!!! Angstkväll med wine och skitprat om allt och alla står på programmet. Nu skall jag fynda på lopptorg med mamma.
ps. det droppar flott ur mitt hår

Kommentarer
Postat av: elleen

je t'aime beacoup! <3 o ja kommer att ringa varje dag, mwahaha:D et tu me visitera!

2011-03-27 @ 16:06:22
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0