i love these days when the sun comes up and u can see the dogpoo on the streets

idag släpade jag och pojkvännen iväg oss på vår allra första vår-lenkki. det var något kan jag säga! efter tre månaders soffdegande och chipsätande så kändes det verkligen. nu blir det lite skolcrap och imorgon + fredag skall jag jobba som värsta flitiga myran. men fuck that, snart får jag min getaway! för er intresserade (ingen!) så kan jag ju meddela att dom sista skrivningarna gått förvånadsvärt bra! prelipoängen viskar L i psykoligi, E i hälsokunskap och 55p i moddauppsatsen! heja jag

Kommentarer
Postat av: minna

DUDE wtf, congrats? :D crazy woman! im jealous, ha faktist bara fortsatti min soffa-chips strike. btw gotta love bloglovin, behöver aldri mer stalka bloggana 24/7 utan ser rakt när nån uppdaterat :D känner mej mindre loser stalker i-have-no-life nu jei!

2011-03-30 @ 16:41:16
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: ale

Joomoi jag rövar bort dina preliresultat! Men jag har bara accepetera mig själv, skitsamma jag är dålig i skolan men jag blev fan student jippi! (kan ju förståss skriva om sen på hösten om ja måst) kommer du på penthouse party min brud?

2011-03-30 @ 19:18:22
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: cilla

ramlade in lite här, grattis! fina resultat, duktig du är :) hoppas allt är bra med dig ohc njut av att skrivningarna är över.

(ps. av min erfarenhet rättar lärkan väldigt strängt, så poäng höjs snarare än sänks hos nämnden.. spec moddan!) kram

2011-03-31 @ 00:00:52
Postat av: minna

haha nånej ni ha ju vari på kunno lenkki superhurtit! kanske ja borde okså joo hhehee... :D ja tror int hon tränar där mera :D int vet ja (ha ju som sagt vari 2 gånger på gymme sen november)

2011-03-31 @ 16:16:07
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: sara

cilla: tack så mycket gorgeous! fattar inte riktigt hur det gick så bra, men i guess im lucky for once!:) hur är allting i lund? vet fortfarande inte om jag vågar söka dit. krams

2011-04-01 @ 16:54:54
URL: http://furrycat.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller sen e du bara så sjukt bra! :) här e allting helt jees, samma vanliga lite, men idag var det i alla fall äntligen ordentligt varmt och nu är väl våren helt påriktigtpåriktigt här. du vågar nog, det är lätt, gå in på www.studera.nu och sök innan den 15 april. jag är kvar ännu nästa höst, men till december är det tänkt att kandin ska vara skriven och klar och sen blir det väl stockholm.. kram!

2011-04-02 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0