-

du och jag är som två magnetpoler med samma laddning. så fruktansvärt lika men helt utan gemenskap. jag följer dej som en borttappad hund i behov av närhet och du blundar konstant för verkligheten. det hela är så jävla artificiellt, till och med våra kyssar smakar plast. men jag har för länge sedan tappat tron på sagor, ingenting är äkta utom våld och blod och sönderslagna fruar.

maniskt betraktar jag mej själv från hundratusen meter upp i luften, ser lögnerna och männen och kyssarna jag delar ut på måfå, som ett barn som snubblar och trevar efter mark. men jag är ingen slampa eller bitch eller borderlinepatient, jag är psykiskt fullständigt stabil och jag skall göra underverk och rädda liv! jag är wonderwoman, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: milla

du är wonderwoman!!

2011-07-11 @ 12:11:16
URL: http://froidethumide.blogg.se/
Postat av: milla

Oh i wish i had those legs!men toppen e väll typ från zara om ja int kommer ihåg fel!:)men good luck med att hitta ngt på zara,sån kaos-.- ellen mention btw att du ville ännu sälja klädet på kirppis,ja e kmr gärna me har massvis att sälja!

2011-07-11 @ 18:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0