status update

sitter i sängen med ett glas rött och hoppas på att bli sömnig. har degat under täcket som en staty hela dagen men naturligtvis piggnar jag till såhär passande till läggdags. tog en runda på stan med j, plockade upp hans shorts och åt kinesiskt. imorgon blir det mera packning och på onsdag, då då då äntligen harry potter!!!!!! hihi i'm such a geek. vi tar en dinner på vapiano med tjejerna och drar sedan till biosalongen med nördbrillz och blixtar i pannan. hahaha kommer att bli hilarious.

Kommentarer
Postat av: milla

harry pottaaahh du har t.o.m en harry potter reklam på din blogg!! SÅ NAJS har jag månne. hmm måst kolla hehe

2011-07-11 @ 23:06:59
URL: http://froidethumide.blogg.se/
Postat av: antonia

JOSSAN!! nästa vecka! ja tänkte göra liten dinner här hemma! om ingen kommer kan vi väll ha romantisk dinner du och jag? jag har nämligen INGA pengar att göra någonting den här sommaren... så hu sku de va om vi ses hemma hos mej! ja kan bjuda andra tjejor också å bara tala skit, äta gott å have fuuun!

2011-07-12 @ 11:12:24
URL: http://radarzine.com/blogg/dirtyglam/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0