snabbis

hej fina ni! tänkte updatera er lite kort om vad jag hållit på med lately. har haft noll tid med bloggen men jag skyller det delvis på min fortfarande oexisterande internet connection i den nya kämppän. veckan har tyvärr mest spenderats i vimlet - fiilisen at the moment är typ alkoholiserad hora upphöjt till tiotusen. sen har jag naturligtvis catchat någon flunssa också, så sitter och fryser i tintin med en halvliters hot chocolate brevid mej. när jag inte varit full som en kastrull har vi suttit och ätit sushi ur lådan på golvet i mitt råttbo/rökt cigarretter och skrattat åt dåliga krabbisskämt med nelly. "tytöt ovat ihan rappiolla", som seba så vist sade i början av sommaren. thank god börjar jag jobba snart och får förhoppningsvis lite ordning på livet. före det skall sommaren dock kronas med en resa till italien tillsammans med ma fille préféré! ibland brukar allting klarna sådär magiskt när man kommer bort lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0