niko p 18 år!


nu är jag hemma från kimitos urskogar där vi firade poppius efterlängtade artonårsdag! finally är gubben myndig and allowed. gårdagen gick ut på 48 timmars vaka, öl i kopiösa mängder samt nattdopp i det varma vattnet. vi återvände minst sagt trötta och slitna. kände mej som värsta heroinhoran när jag gick i kampen idag........ nu blir det någon mysig bok och sedan sängen. jag och ellen spenderar morgondagen på lopptorg i hietsu så välkommen och fynda om ni är intresserade av tio svarta säckar med världens fulaste kläder!

Kommentarer
Postat av: minna

heroinhoran :D hahaha joo grymt, ja packa denhär veckan mina klädskåp o gick samtidit igenom loppisklädena ti nästa vs-slut nä ja far me lina o sälja. har inga andra ord än grrrrymmmmmheteeeeeen för att beskriva mina gamla rutto kläder.....

2011-07-10 @ 07:34:01
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: Nipelius

hehehehhe viket fiiint inlägg!

2011-07-11 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0