Quiz 1

Vad gör du just nu?

Sitter och stirrar in i väggen, för ihålig för att utföra någon av de femtio olika saker jag dyrt och heligt lovat mej själv att ta tag i. Idag.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror och hoppas att jag studerar psykologi, det enda jag någonsin helhjärtat brunnit för här i livet.

Vad ångrar du, om något?
Jag ångrar att jag gör beslut utan att tänka efter. Jag ångrar mej att jag kastar mej in i saker jag knappt har någon aning om. Jag ångrar att jag bokstavligen kastat bort så mycket pengar. Och jag ångrar att jag sårade den enda människa jag någonsin älskat. Men samtidigt ångrar jag ingenting.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag jobbar med barn och är mycket ute så det är tyvärr comfort before looks som gäller. Jag är en lojal anhängare av hoodies, päls, västar, skinn, dun, ylle och läder.

Vilka 3 saker är du beroende av?
Sömnmedicin, Otrivin menthol och snygga underkläder. Sådär med handen på hjärtat.

Har du någon dold talang?
Jag hittar läppar i mörker.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?



Förra helgen: Dansade på Kaivohuones julfest med Nelly och Seba. Köpte nya jeans åt Wille. Grät en skvätt. Åt sushi mitt i natten. Drog en spontan söndagsfylla med Nelly.

Nästa helg: Åka till Paris med syster och fortsätta till USA med resten av familjen. Längtar!!

Vad har du på dig just nu?
Willes underbara pyjamasbyxor och en hoodie.

Bästa skönhetsknep?
Drick Novelle Zinkki/E-vitamiini! Gör hyn vacker. Och överhuvudtaget, drick tillräckligt med vatten.

Vilka är dina dagens planer?
Hänga upp byken och försöka sova.

Vad äter du helst inte?
Husmanskost. Typ makaronilåda/ärtsoppa/köttbullar etc.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja.

Bästa staden/landet du besökt
Monaco

Liknar du någon kändis?
Jag vet inte. Kommer ni på någon?



Tror du på gud?
Nej. Jag tror inte att världen styrs av något som människan överhuvudtaget med sin hjärna kan räkna ut. Jag tror inte att det är meningen.

Vad är din största rädsla?
Sjukdomar/döden

Nämn en sak du aldrig provat på:
Snus.

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Kevin eller Nemo. Flicka: Natalie eller Ellinor

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Någonstans där man slipper frysa. Som Australien. Åh

Kommentarer
Postat av: (per)happiness

fyfan va du liknar sienna miller i filmen ''alfie''.googla

2011-12-14 @ 20:32:37
Postat av: (per)happiness

altså de va en komplimang! usch va de lät horribelt, men ja, en komplimang.

2011-12-14 @ 20:33:24
Postat av: Sarah (furrycat)

Åhh. Har aldrig tänkt på det! Vad spännande. Kram

2011-12-14 @ 21:54:25
URL: http://furrycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0