masquerade








Är fortfarande recovering från lördagens firande. Vid fyra började jag och bestie med att halsa en flaska skumpa som vi delade. Därefter droppade dom andra in och vi fixade och trixade med mat, drinkar och presenter. Födistjejen var happy och kvällen blev precis så lugn som vi hade tänkt oss. Dvs inte särskilt. Säjer inte annat än welcome mr headache and all the uninvited friends u took with u (lady laatta, kalle karusell osv.) Kan ju passa på att säja att även den länge borttappade miss mensverk passade på att titta in. Anyways, thank god for Burana och gulliga lärare som fortfarande tror på mej när jag anmäler mej sjuk tre gånger i månaden.

sidenote: dom fina bilderna är stulna av söta Minna!

Kommentarer
Postat av: ida

jag älskar mens

2010-10-18 @ 19:33:53
URL: http://idamn.blogg.se/
Postat av: minna

chai latte är to die for... den godaste jag nånsin smakat på är i london på victoria station, drömmer om den dagligen.. bohoo.. love the text, nå, älska kvällen!

2010-10-19 @ 06:29:42
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0