it's sad but it's true how society says her life is already over



Idag har jag myst omkring i favoritfuskpälsen som jag fyndade i Helsinki10s topshop collection förra veckan. Ni kan se snyggingen på bilden! Jag tror jag skall göra en lista på positiva saker med kill me-vädret. Fuskpälsen står högt på listan tillsammans med chai latte, julstämning i förtid och myskvällar med älsklingen. Har bestämt mej för att ändra på min livssyn och bli optimist. Måste vara ganska så chill ju? Att kunna se saker från den ljusa sidan. Sjukt skönt. Sen har jag också varit duktig och skaffat Esport-kort. (Ha-ha) Fast jag tänker verkligen försöka skärpa mej. Så skratta inte om ni ser mej svettas som en gris med spinningcykeln inställd på level1!! Nu blir det presentpaketering och planering för morgondagen. Då fyller nämligen min gubbe myndig. Partyyyyyyyyyyyyyyyyy!!

Kommentarer
Postat av: ale

ahh det gjorde jag speciellt när jag påriktigt såg byxor gjorde för män....shit jag är happy älskar att shoppa (hatar att titta på kvitton....)love din nya leopard i garderoben;) jag måste köpa en "pälsväst" i sverige kihii..

2010-10-20 @ 19:18:56
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0