003

Hej R,
jag inser nu att jag kanske har överanalyserat det cyniska i min livssituation. Allting är inte så konkret att det går att ta i. En vis vän tappade nerverna med mej här om dagen. "Men vad fan Sarah? Vad är det som du söker efter? Vad vill du att ska hända? Känslan finns där hela tiden, du måste bara hitta den och fånga den. Den finns faktist rakt framför ögonen på dej och har funnits där hela tiden". I den stunden blev jag naturligtvis irriterad. Jag kände att jag hade full kontroll över situationens tomhet på stämningar och att jag visste exakt vad jag pratade om, i stil med en amatörstuderande som argumenterar kring metafysikens lagar på sin första filosofilektion. Igår slog det mej hur löjligt skarpt den här beskrivningen reflekterar mitt förhållningssätt till realiteten. Kanske blir jag egentligen förälskad i varje man jag ligger med, när allt kommer omkring är det bara en definitionsfråga. Något av ett val man gör. Så jag har börjat leta, jag har börjat känna efter. Jag är så rädd R, men du vet hur svag jag är för allt som gör ont.

Kommentarer
Postat av: milleroi

Hihii nå fösöker lite skriva att ja int helt glömmer bort de:) hördu ms writer kan du seriöst publicera nån bok me alla dina texter?

2011-10-27 @ 17:55:32
Postat av: minna

i knooow! eller vet int 100% viken juttu du nu menar, men har 2 choices :D haha. joo and i wanna hear! siis ja e sjuk nu, men om ja alls känner mej bättre så absolut! eller sen kan du hälsa på sjuka jag o mushi me mej en stund me te i sängen eller annat mys hihi:)

2011-10-27 @ 18:57:56
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0