greed is good, sex is easy, youth is forever



Jag är på återbesök i mitt tonårslivs smutsigaste korridorer. Mitt täcke fläckas av aceton, blod och kroppsvätskor från främlingar. Jag ristar in mina initialer i er hud och på morgonen beställer jag sushi i alla smaker.

1. Du hade varit en usel Pavlovs hund men du var aldrig lika ful i verkligheten som i mina minnen.

2. Smutsiga händer med krampaktiga tag om min axel samt ett par overkligt blå ögon i extas. Du pratade om anemi, valar och parningsritualer men jag tror inte att jag lyssnade. Jag slängde ur mej en sanning som du skrattade åt. Vi gick i femtiofem minuter. Det regnade.

3. En resa till Piazza Duomo, en vodkalemon för mycket och ett hotellrum som jag har förträngt. Det spelar ingen roll hur många gånger jag försöker måla över situationen i mitt medvetande, med mjuka penseldrag fylla verkligheten med hundvalpar och skratt. Detta är ingen dagbok, jag ljuger aldrig men ingenting är sant.

Kommentarer
Postat av: minnaa

hahahaaa :D söt :D nåååå iaf på freda ut yepayeeee, lovar att ja hamnar ut på lörda också :D fml, lite skärpning minnaa... jojojo! måst juoruile, MASSSAAAAAA att berätta!! :D va gör du imoron? xo

2011-10-12 @ 09:00:35
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: minchu

eiku näää int imoron, va gör du ida? quick safka/kafe/gosip after work? :)

2011-10-12 @ 09:53:43
Postat av: Anonym

hahah vittu ja kan skriva

2011-10-12 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0