gamez666

okej det här inlägget känns väldigt pointless och väldigt whiny men jag är helt enkelt tvungen att förundra mej över fenomenet dataspel/män. VAD ÄR PROBLEMET MED DATASPEL OCH MÄN? vill någon förklara för mej? för det första har jag inte den blekblåaste aning om skillnaden mellan dataspel, tvspel, nintendo eller fucking playstation????? jag kunde alltid komma över min idioti genom att fråga någon, men vet ni vad? jag gör inte det för jag skulle ändå inte höra svaret. jag menar, KOM IGEN. jag vill heller inte riskera att nörden i fråga förivrar sig och next thing i know sitter jag och lyssnar på historien bakom world of warcraft. eller hur man dödar en angrybird. hahaha. hur som helst, dagen jag träffar en kille som aldrig rört ett jävla dataspel skall jag typ... kyssa hans fötter. och som sagt, det här inlägget hade inte som syfte att dissa eller såra någon (om inte cod har känslor dvs.). jag tycker bara att hela fenomenet är något... fascinerande.

Kommentarer
Postat av: milla

hahahha word up! ove köpte ett spel på vs, varenda gång ja fo på vessan o kom tibaka så hade han satt på spelet o börja spela?! lixom wtffff

2011-11-08 @ 22:28:07
URL: http://froidethumide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0