snoriga armar och en randig kind



jag vill vara tio år gammal igen. jag vill att allt ska vara så enkelt. jag vill bara gå fram till dej, viska exakt vad jag tänker och tycker, höra samma ord viskas tillbaka, gå hem och veta att no matter what happens är jag ändå alltid pappas lilla flicka. det finns alltid någon som bryr sej. sedan vill jag somna i mitt ljusröda flickrum, med lampan tänd och barbiehästar all over the floor. för i den verkligheten, i den stunden, finns ingenting att vara rädd för. ingen som skriker, ingen som slår, ingen som försvinner ut i natten och ingen som, med rinnande ögon och blodigt ansikte bekräftar: "kärlek är ett skämt. låt dej aldrig luras att gå den vägen. ta för dej, njut och konsumera, men undvik alla stigar där du eventuellt kan falla. det är mitt tips. och ingen annan är någonsin värd att lita på"

Kommentarer
Postat av: ida

veronica maggio<3

2011-06-01 @ 11:43:27
URL: http://idamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0