fråga bara (jag berättar vad som helst)

har varit major irriterad på veronica maggio lately eftersom hon tycks vara "THE big hit" atm. får väl ta och svälja mina ord eftersom jag suttit och lyssnat på henne hela eftermiddagen i streck. så fint! sen har också singellivet med carrie, samantha, miranda och charlotte fått rulla på. sitter och fnissar åt alla hc igenkänningsfaktorer. imorgon är det måndag och det betyder jobb och slit för dom flesta men för mej betyder det shopping, tanning och mys med fina människor. (nej jag är inte alls lat!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

f uuuuu, ja far nu på jobb

2011-05-23 @ 07:20:41
Postat av: ale

jag kom fö en timme hem från jobbet -.-' du lever i lyx!

2011-05-23 @ 18:26:00
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0