i wanted to be swept away from me, lose control of all i held

usch vad sömnig jag är. vaknade tidiga 9 när mamma och pappa tyckte det var en bra idé att ropa saker åt varandra från olika ändor av huset. väldigt underhållande. not. igår spenderade jag och herr snygg världens onödigaste tia (tolva?!?) på världens onödigaste film. just a warning! om ni tänker att det kanske kunde vara lite roligt att gå och se en animerad vid namn kungfu panda: det är det inte! höll på att somna tre gånger under hela jävla filmen. som slutade typ tolv? idag skall vi fira ale och sedan blir det summerrush för hela slanten! jag tänker "ha så kul" att jag inte minns något, är sjukt trött på att minnas och tänka

Kommentarer
Postat av: minski

dissar du kungfu panda? kakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa shashaaaaaaaaaa höhö

2011-06-18 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0