u make me speechless

hahaha?? (saknar håret....)
Well annars hade jag tänkt updatera er lite allmänt om vad som hänt och skett under veckan. Det är ju inte mycket tyvärr, men jag lever ju så.. Ivf, på måndag degade jag hemma och "läste" = nästan kissade ner mej av hysteriskt roliga telefonsamtal med Micki (som äntligen är hemma från Malesien!! Wiiii). På tis märkte jag en delorsak till mitt bristfälliga rellaläsande, nämligen att jag glömt köpa böckerna? Skulle just bege mej till stan för att once and for all köpa dem efter skolan när Sebsi och Rade dyker upp från ingenstans med "Sebas nya bil". Hallå?! Varför är jag the last one to know everything? Iaf fick jag skjuts hem med pojkarna och insåg först hemma att THE books are still missing... Gårdagen gick åt till god knows what och idag har min andra tjej anlänt från samma destination (Malaysia - if u read this, stop stealing my friends!!). På fredag blir det boozekväll med Millas Malaga tuliaisin och sedan utgång med Ida och gänget! heheee

Kommentarer
Postat av: ale

ha det skitkul ikväll!kram

2011-01-14 @ 20:23:48
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: milla

sööt bild josie! synd att du int kunde komma, men de e viktigt att du tar hand om dej nu:/sov ordentligt o VILAVILAVILA! vi tar de nåt annat veckoslut pånytt, de blev massor me viinaa kvar så :) kram<3

2011-01-15 @ 11:12:38
URL: http://froidethumide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0