jesus på tapeten

Brunt rosetthårband-Rutig schooluniformkjol-Svarta knästrumpor.
Som ni möjligen vet fick jag en fix idé i slutet av förra året: skriva rella i studenten. Well, thank god kom jag till mina senses och ändrade mej i sista minuten. Dock har jag haft 5 obligatoriska rellakurser att mysa igenom innan abiårets slut. Nu börjar den sista veckan ropa och jag har redan blivit utkastad ur en kurs. One more to go! Får långa essäer om Jesus med mej hem varannan dag. Jag måste också påpeka att jag inte är troende. Vilket gör det hela så mycket mera spännande!!! Kill_me_now
För övrigt slänger jag in en bild av dagens look igen. (Eftersom web kameran är den enda som fungerar blir det kvalitétboom as usual). Skall försöka leta reda på pappas. Eller köpa pojkvännens gamla Nikon. Fast han kräver 300 för den??? What a bitch...

Kommentarer
Postat av: rippe.

snyyyyyyyyygging!!!

2011-01-19 @ 20:29:51
Postat av: milla

du får köpa den av mig för 25 ;))

2011-01-20 @ 16:54:22
URL: http://froidethumide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0