11. your siblings

det är ett tag sen jag uppdaterat listan så här följer nu nummer 11! på bilden ser ni min syster (sofia). ia bor i london och jobbar med mysiga saker. mode, kläder, smink osv. hon har även varit modell i paris under en lång period. för tillfället är hon singel (så om några äldre killar/män läser min blogg... feel free to look her up! lol)
har tyvärr inga bilder på min bror. haha hur kan man inte ha bilder på sin bror? iaf hittar jag inte hur jag än letar i arkivet.. han bor i usa med sin wife och har två fina mjuka bebisar. ser hnm allt för sällan, men vi brukar webcamma ett par gånger i veckan. får fånga en bild av hnm nästa gång!
nu skall jag njuta lite av min senaste addiction. läser en bok som jag är sjukt fast i. kan inte lägga den ifrån mej! dock har jag bara 1 kapitel kvar. snyftis.
ps. jag syndade idag! gick på solarium... vet att jag lovade mej själv att sluta men jag var blekare än snön. lovar! går imorgon också. fast sen är det slut!!! (!)

Kommentarer
Postat av: nattis

så fin syster du har! :)ja precis, föränding, jag antar också att det blivit något av en hobby.. och som sagt: sjukt fin pojke du har. ta hand om varandra :))kram!

2011-01-10 @ 22:25:37
URL: http://ifred.blogg.se/
Postat av: elin

haha usch, det är hemskt! :P jag får det bara oftare o oftare. beror det på att man är stressad alltså..?

2011-01-11 @ 08:54:17
URL: http://elpelins.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag kör en dagens blogg, titta in vett ja !:D

2011-01-11 @ 14:05:09
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0