there is nothing hot in a fever



ligger hemma och fryser under fem täcken. är sjuk som en kråka och har inte ens någon matlust. helt otroligt! säg mej, när har jag någonsin inte varit godissugen? igår var nelly här och höll mej sällskap ett tag på kvällen, sedan vaknade jag av att mamma ringde hysteriskt på dörren. trodde att jag hade dött eftersom telefonen var av? virrboll där. dagens 10 poäng går dock åt mamma för att hela kämppän skiner som nypolerat porslin! kommer nog aldrig att se den såhär fin igen. nu har fina j precis åkt hem med solsidan och jag skall ta dagens sista antibiotika tablett om två minuter. har tydligen åkt på mysiga scharlakansfeber och kissing disease. och om en vecka börjar jag jobba. och min ekonomiska situation är en komedi. jaja, livet ler

Kommentarer
Postat av: ale

Jag Hatar med stort H att vara sjuk!...solsidan e bääässsttt

2011-08-03 @ 20:45:12
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0