in lack of inspiration

1. Hur gammal är du om fem år? 24. jobbar säkert på något loserställe och är grovt överviktig. sen har jag antagligen en katt också...

2. Vem var den sista du träffade? har inte lämnat huset på hela dagen, så snällisen som följde mej till dörren igår

3. Hur lång är du? 166. med klackar uppnår jag dock oftast en anständig längd.

4. Vilken var den senaste film du sett? uptown girls. är något av en guilty pleasure.

5. Vem ringde du senast? mamma, som inte svarade. as usual

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? hm någon vit lögn jag skrev för att verka lite söt sådär, till hemföljaren

7. Var är dagens planer? sleep or die

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa. sms är sååå jobbiga. om det inte är flirtigt, då är sms mys.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? happy couple no 1

10. När såg du senast din mamma? en månad sen

11. Vilken ögonfärg har du? typ mossgrön.

12. När vaknade du idag? läskigt tidigt. wonder why

13. Har du någon gång hittat en katt? säkert. intresserar mej inte riktigt för katter. dom klöser och är jobbiga. lite arroganta också, sådär. är mer en hundmänniska.

14. Vilken är din favoritplats? sängen. eller tintin tango, hihi.

15. Vilken plats föredrar du minst? skolan. som jag inte måste gå till längre. hihihi suck on that nino.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? som eftisledare. i någon tragisk liten etta. min kollega är 35 och bor i ymmersta. antagligen typ där. och så är jag fet.

17. Vad skrämde dig som barn? myggor och mörker.

18. Vem fick dig att skratta senast? haha staffan på chatten, that horny beast

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hallå? är för ung för walkman

20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig? tar på mej en tshirt innan jag kryper ner under täcket. dock vaknar jag ofta utan. haha?

22. Hur många kuddar har du i sängen? en

23. Hur många landskap har du bott i? ett?

24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej, det var nog något fel på sushin.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ett par bekväma, lätta ballerina's. eller världens skönaste skor - doc martens.

26. Är du social? är väl lite flirtig av mej kanske, hihi. så värst social vet jag inte om jag är

27. Vilken är din favoritglass? älskar glass! kan äta tio strutar på en dag. lätt! nougat eller latte?

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? oh, fina tanke. jag skulle åka till australien. direkt! och handla på gucci.

29. Tycker du om Kinamat? det är typ mitt levebröd. och sushi.

30. Tycker du om kaffe? tack älskade jesus för denna dryck! vet ej hur jag skulle vakna annars

31. Vad dricker du till frukost? äter knappt frukost. men häller i mej en latte innan jobbet

32. Sover du på någon särskild sida? nej

33. Kan du spela poker? nej. gav det en chans någongång med wille men tror att jag missade poängen

34. Tycker du om att mysa? jag är ett mysmonster! literally. ju större mysfaktor desto bättre. finns inget finare än överflöd med kuddar, täcken, junkfood, en bra film och typ levande ljus.

35. Är du en beroendemänniska? vet ej riktigt vad det innebär. men det är jag säkert.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min ex pojkväns mamma

37. Vill du ha barn? någon gång, absolut.

38. Kan du några andra språk än svenska? engelska. min finska är inte att tala om

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en pool? havet är fantastiskt fint. en pool är ju lite tråkig, sådär. är nog ingen sim-människa anyways.

41. Vad spenderar du helst pengar på? mat. har mentala problem på den fronten

42. Äger du dyra smycken? är nog ingen smyckesmänniska. gillar ringar men that's about it. blir alltid lika irriterad när killar försöker köpa halsband åt en haha. vad fantasifullt, liksom.

43. Har du någon gång testat narkotika? har väl rökt på någon gång i fyllan, antar jag

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? mikrofonen när jag skypade med ellen. tyckte det var roligt eftersom det såg ut som om jag gav en blowjob. hahaha

45. Vem är den roligaste människan du känner? nelly, kissar nästan på mej när jag går igenom våra webcam videos. micki är ett annat alternativ. eller dean...

46. Välj ett ärr på din kropp? ett piss-irriterande precis mellan mina ögonbryn. ser ut som att jag opererat bort en sån där indisk prick!

47. Vad har du för ringsignal? shaky - the ian carey project

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej. får knappt in kläder jag köpt för ett år sen i skåpet.

49. Flirtar du mycket? heheee

50. Vart togs din profilbild för din blogg? hm. har jag ens nån sån? 

51. Kan du byta olja på bilen? haha. vet inte ens var motorn ligger

52. Har du fått fortkörningsböter? fortfarande negative. har ej körkort hahaaa

53. Vilken var den senaste bok du läste? läser någon lustig av erland loe. om en man med commitment fobia, typ

54. Läser du dagstidningen? nej. jag vet aldrig vad som händer känns det som

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej...

56. Dansar du i bilen? hm, njae?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? brukade lyssna på aalto. fast numera är det crap

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? någon förälder ringde upp på jobbet och bad mej skriva upp ett telefon nummer. hittade ingen penna så kladdade ner meddelandet med min kajal. nu är spetsen förstörd

59. När var du i kyrkan senast? det var nog länge sen. förra årtusendet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0