dimanche soir

ligger här i sängen och dör långsamt. fiilisen atm är inte att leka med, om man säger så. fast jag får faktist skylla mej själv, efter två kvällar av raivodokande kan man knappast vänta sej nåt annat! jag köpte kinesiskt men mådde tydligen för illa för att få ner något. hejdå 10e! typ en tusendel av australienbiljetten som jag aldrig kommer att ha råd med. vad skulle jag ens göra om jag åkte? bara ta in på ett hotell och ringa till prinsen? "guess where i am? hahaaaa no u can't! i'm outside your house looking into your windows"? kan liksom lika gärna tatuera in "DESPERAT" i pannan. så ja. sån är verkligheten! man måste vara så jävla svår hela tiden, annars är man värdelös. och ingen vill hänga runt med en värdelös människa. liksom "hej detta är min flickvän! hon heter sarah och brukade ligga omkring med vem som helst, lite slumpmässigt sådär. vi träffades på baarikärpänen och jag köpte en drink åt henne. sen blev hon kär. visst är jag väldigt matcho och awesome som lyckats erövra detta exklusiva kap?!". nej, svår skall man vara. svår och helst lite bitchig också. så nu skall jag ta ett bad och sysselsätta mej med att ignorera samtliga textmeddelanden från veckoslutets kandidater. sedan, kanske en sådär åttatiden skall jag kanske svara på ett par. och låta väldigt ointresserad, nästan på gränsen till elak. då faller dom nog. gör ett undantag gällande killen med fyra storlekar för små byxor. honom skall jag nog messa redan nu. tror faktist jag rentav skickar och frågar om han skulle kunna tänka sej att ingå ett stadigt förhållande med mej. köpa chiahuahua, möjligen skaffa barn. japp, så gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0