a

min mun är full av dina kladdiga fingrar och huvudet är tomt så när som på tonerna av någon sönderspelad sommarhit med Lady Gaga. klockan står fortfarande på köksbordet men jag har för länge sedan slutat räkna tiden. kanske har det gått tio minuter, kanske närmare femtio - "men vi lever i stunden", vi är unga och vi är dumma och det är meningen att vi skall misslyckas. du rör dig fumligt inuti mig, varken fort eller långsamt, bara lite sådär pojkaktigt plasé. elina ligger ovanpå dej med en rosa nipple mellan dina läppar. hon stönar och jag andas ditt namn, situationen är så konstgjord att jag vill skrika men får bara ur mig en rad halvporriga läten som sporrar takten i dina stötar. jag känner fyllan ljudlöst rinna av mig, jag är inte tillräckligt berusad och jag vill sträcka mig efter vinflaskan, något estniskt plagiat av gato negro som såg så dyr ut för en timme sedan. du tar tag i mina fingrar och för dem hårt mot elinas underliv. jag kastar mej bakåt, kvider och låtsas skrika till. lyckas med några millisekunder undgå en fortsättning på din banala lek. med darrande händer tänder jag en cigarrett och försöker mima åt elina. FEEEEJKAAAAAAA. men elina är trött på att spela. hon ligger kvar under dej som en ledlös docka av porslin. glider fram och tillbaka på madrassen tills du äntligen är klar. vitt kladd på sängen och på lakanet och kan ni inte ta det i munnen? lite kan ni väl ta i alla fall? om ni inte sväljer och vi har cola i kylen och ni kan skölja munnen sen? jag vet inte om elina sväljer.

jag står i regnet på en busshållplats och räknar till tiotusen. det är 1997 och jag har precis lärt mej att addera. hemma har jag åtta barbiedockor men mamma har lovat mej tre till i julklapp. tillsammans blir det elva dockor. min syster står brevid mej och pratar högt i telefonen. "jag kan inte komma har jag ju sagt! jag barnvaktar men jag får pengar för det. nästa vecka bjuder jag på en runda!". jag snubblar på asfaltkanten och börjar gråta. min syster fortsätter att prata i telefon. jag pillar på såret med en sten. en kostymklädd dam går förbi och ger mig en nedlåtande blick. "maalla voi olla bakteereja, missä sun äiti on?". jag stannar upp och minns förvånat att mamma inte varit hemma på tre veckor.

Kommentarer
Postat av: milla

vetdu va du kan börja göra? skriv erotiska noveller, you would be great!!!!! eller något, du borde skriva en bok!!

2011-08-07 @ 19:53:59
URL: http://froidethumide.blogg.se/
Postat av: den som börjar på E

beautiful.

2011-08-08 @ 01:07:42
URL: http://ellns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0