02 AM and the alco meter is up up up





kan man bli deprimerad av att vara sjuk? sitter och läser på nätet att mononukleos kan hålla i sej i nästan ett år. innebär detta att jag kanske måste sitta hemma i ett år? vad gör man då? stöder kela sånt? kommer jag att måsta flytta in på något vårdhem? kan ju knappt städa. usch. nu drar jag till butiken och köper 5 liter glass. sedan får jag nog ladda ner något. jävla skit. ärligt talat är det här den sämsta timingen ever att vara sjuk. det finns så mycket jag skulle vilja göra! så många människor jag skulle vilja träffa. av någon anledning (kanske delvis pga trauman jag gick och bar på hela sommaren) så har min livslust ökat med typ 150%. det känns som om jag knappt vill sitta stilla en minut. och varför har det aldrig förut slagit mej hur mycket fantastiska människor det finns där ute? folk jag verkligen vill lära känna. haha jag låter inte ens som mej själv nu men det är sant. det finns förvånansvärt många riktiga keepers bland oss! personer med enorma personligheter och hjärtan. det gäller bara att öppna ögonen. och att höra. att verkligen, påriktigt höra.

ps. ni skall veta att alla era kommentarer läses och uppskattas oerhört mycket! det gör mej så glad att veta att jag har läsare på olika håll i finland, också sådana jag kanske inte känner personligen. ni får jättegärna lämna spår efter er när ni tittar in här, ställ också frågor om det finns något ni undrar och kom gärna med önskemål! vad gillar ni att läsa om i bloggen?

Kommentarer
Postat av: minna

lol keep trying, ingen orkar nånsin lämna någo spår :D "joo kom bara o läs om våra liv o personal stuff, men ge inget tibaka, its fine" :D noooot. nä men joo. joo alltså helvete man ha blivi vit!!!!! kommer du ihåg nä vi två va som någo negrar här i somras? men ehh no more, welcome winter, ja ha blivi paleface på vittu under en vecka! hemskt :''(((

2011-08-18 @ 16:13:35
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: ida

juvliga bilder=)))

2011-08-18 @ 19:14:42
URL: http://idamn.blogg.se/
Postat av: caro

tycker om att läsa allt ! sitter här o övar till studentexamen ;)

2011-08-21 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0