you're so sad maybe u should buy a happy meal, you're so skinny u should really supersize the deal.

då har jag avklarat två dagar av underbart terrasshäng med dom finaste människorna. well goodbye beers and fun, hello reality. vaknade upp av det whinygaste samtalet ever och en massa annat skit jag borde ta itu med. det är meningen att jag skall hinna möta upp seba idag för efterlängtad catchup och dessutom kvällsmysa med en ängel jag känner men för tillfället vill jag bara hänga mej själv. well let's see how it goes. btw ett tips till er som är på jakt efter den tråkigaste och mest svårlästa engelska boken i historien: the handmaids tale. alternativt pride and prejudicy. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ale

Jag vill också på terasshäng -.-' vi får ta de snart!kramiz

2011-04-25 @ 17:34:53
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: milla

thank uu:) o på onsda far vi sen nånstans på kaffe i solen!

2011-04-25 @ 18:16:50
URL: http://froidethumide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0