19:12



Just nu tänker jag på chips och dip!! (och en massa andra härliga onyttigheter jag försöker bojkotta)


När jag vaknar på morgonen är jag cranky till tusen och skall inte försöka mysas med


Min mobiltelefon är tråkig och sönder och tio år gammal


Imorgon kommer jag att luncha med Maria och laga margarithas med bestie


Ikväll skall jag ligga i sängen och snörvla samt bli omhändertagen av gulle


När jag bakar lagar jag alltid kladdkaka. typ det enda jag kan röra ihop till!


Sist jag grät var idag för att jag suger på statistik och allt som har att göra med siffror


Kärlek är dödligt fint


I somras var jag brun, vitblond, fräknig och levande


Jag pratar för snabbt och otydligt


Jag lyssnar på 60 tals


Jag är sämst på att hålla deadlines


Jag är bäst på att skriva essäer (tycks alltid kamma hem en massa poäng jag inte förtjänar!)


Den bästa känslan är att catcha up med en god vän man inte sett på riktigt, riktigt länge


Jag är rädd för sjukdomar och döden


Jag blir störd arroganta människor som ser ner på svaghet


Jag brukar få komplimanger för min kropp, min klädstil och min skrivtalang


Jag glömmer aldrig min första mens. var livrädd hahaha


Jag vill ha chips, virkade saker och sommarväder

 


Kommentarer
Postat av: :D:D:D

skrattade åt "Jag glömmer aldrig...." ::D:D måst erkänna att ja också blev lite skräckslagen :D

2011-04-09 @ 19:38:38
Postat av: antonia

jossan kan vi köra DIN BÄSTA KÄNSLA? nästa vecka sku vi kunna ses... :(

2011-04-10 @ 13:31:00
URL: http://www.radarzine.com/blogg/dirtyglam/
Postat av: sara

svar:



:D - haha värsta trauman ever typ!



antonia: ja tänkte på dej när ja skrev dedär :( vi är sååå sämst!! men nu kan man ju sitta på uteservering o allt. vår specialitet! måst skärpa oss!!

2011-04-10 @ 20:49:55
URL: http://furrycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0