sticks and stones will break your bones and leave them lying in the mud

morning sunshines. jag vaknade just av att mamma bestämde sig för att ringa varenda telefon i hela huset och skrika "det brinneeeeeer, gå ut!!!". fick värsta hjärtattackfiilisen ever och tänkte hoppa ner från balkongsräcket när hon säger att det tydligen var ett skämt och att hon bara ville väcka mej så att jag skulle börja läsa. what the fuuuck. thank god är hon till salu! idag blir det städning, butiken, hc analyzing och soffhäng med nino. jag känner mej som om jag skulle gå omkring på högvarv utan någon egentlig aning om vad fan jag håller på med. ps. jag såg just att butikerna är stängda idag?!?! alla butiker. please tell me ur joking god, jesus uppstod ju faktist på den tredje dagen, varför skall vi suffer för det?! helvetes jävla fucking piss gaaaaaaaaaaaahh

Kommentarer
Postat av: minski

du glömde "idag blir det ----- UTGÅNG".................... OBSOBSOBSOBSOBSOBSSSSSSS heheheeee i have no life + im bored

2011-04-24 @ 12:08:28
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0