01 - Introduce yourself

hej, jag heter sarah josefine lund och bor i världens minsta och fulaste lilla land. jag hatar allt med landet: temperatur, väder, mat, kläder, butiker, nattlivet och trista, vinterdeprimerade ansikten. på dagarna hänger jag på något halvmysigt/halvsunkigt café med någon av mina tanter, leker "tömma plånboken" i h&m, helsinki10 eller zara, eller har hardcore sex med min pojkvän (ligger på golvet och spelar memory..). när jag har tid bakar jag kakor, läser psykologi eller surfar på nätet efter resor jag inte har råd med. jag älskar djur, av alla sorter och en vacker dag vill jag bli skitrik. då skall jag köpa personligt designade klänningar på chanel, dricka dom perignon till nattsaft och surfa vid vita stränder på hawaii eller ibiza. till mina dåliga sidor hör att jag biter på naglarna, lever i en horisontell garderob och inte skulle hitta någonstans utan att be om hjälp av människor på gatan. jag älskar choklad, pengar och min fina pojkvän som jämt orkar hämta godis åt mej när jag är sjuk. hur sur och gnällig jag än är.

Kommentarer
Postat av: hjärtrud

hajos till hardcore sex :D :D o sant att du aldri hittar nånstans...

2010-11-21 @ 10:10:17
Postat av: minna

what, neej? :( du verkar vara sjuk HELA tiden påriktigt.... krya på dej :)

2010-11-21 @ 11:47:06
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: ale

Haha memory...du är allt för söt!<3

2010-11-21 @ 12:39:22
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0